RSS

proiecte incepute

22 Mai

Povestile despre proiectele incepute sunt multe si lungi.O sa le pun pe toate in stadiul in care se afla si poate…. poate da Doamne si trece vreunul la categoria „terminate„.

Nu vreau sa spun ca ma grabesc sa le pun deoparte dar din cand in cand, in loc sa incep ceva nou poate ar fi mai bine sa termin ceva „vechi„. Teorie

Practica- am incepute 2 esarfe impletite, o pereche de papuci de casa crosetati, 2 (recunosc 3) fete perne, un doua biscornu,, 2 ii, o fusta de vara, etc. si azi ,in loc sa-mi vad „de treaba„ mi-a casunat de cautat pe net un cordon crosetat pentru o rochie.

Cum cauti una si dai de alta am gasit o umbrela crosetata pe care trebuie  sa o am si cateva modele de tablouri in punct cruce pe care le-am salvat desigur. Calculatorul da pe afara de atata download-ari in detrimentul , desigur , lucrului propriu zis. Din pacate scormonitul pe net castiga mereu.

Pentru ca nu-mi plac posturile fara poze o sa pun  una cu sarfa Triinu , varianta 2 care iese o minune desi firul e ciudat de subtire.

 

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 22, 2012 în impletit

 

Lasă un răspuns

 
